FAQ

  1. W jaki sposób mogę zapłacić za zakupy?
    W Sklepie honorowane są następujące sposoby płatności:
    • zwykły, tradycyjny przelew na konto : PL 29 1050 1894 1000 0090 9925 9997 wpisując w tytule przelewu numer zamówienia i nazwisko odbiorcy,
    • system płatności elektronicznych przez e przelewy 24 na konto butiku.
  2. Jaki jest czas wysyłki?
    Staramy się dokonać wysyłki możliwie szybko. Zamówiony towar jest wysyłany w przeciągu 3 dni roboczych od zaksięgowania kwoty należnej za zakupy.
  3. Jakie są koszty wysyłki?
    • Przesyłki wysyłamy pocztą/kurierem, paczkomatem. Należy wybrać w momencie składania zamówienia. Koszty wysyłki dla opcji poczta/kurier to 20 zł. Koszty wysyłki dla Paczkomatu to 16 zł.
    • Darmowa wysyłka od 200 zł.Przesyłkę można również odebrać bezpłatnie osobiście w butiku Tapani w Mińsku Mazowiecki ul. Warszawska 163/9.
    • Koszt przesyłek zagranicznych ustalany jest indywidualnie z Klientem – w zależności od docelowego miejsca dostawy.
  4. W jaki sposób można składać zamówienie w butiku Tapani?
    Jesteśmy do Waszej dyspozycji. Zakupy w butiku można zrobić przez stronę internetową www.tapani.com.pl, telefonicznie pod numerem tel. 515 437 376, przez Messengera, emailowo:: tapanibutik@gmail.com lub kontakt@tapani.com.pl. Osobiście w butiku na ul. Warszawskiej 163/9 w Mińsku Mazowieckim.
  5. W jaki sposób odbywają się konsultacje kosmetyczne?
    Aby dobrać kosmetyki jak najbardziej dopasowane do potrzeb Twojej skóry przeprowadzam z klientem dermokonsultację kosmetyczną. Zadaję kilka pytań dotyczących skóry, chorób, alergii,używanych kosmetyków, problemów i oczekiwać klientki. I uważnie słucham odpowiedzi, aby zaproponować kosmetyki odpowiadające potrzebom skóry. Konsultacja na ten moment jest bezpłatna. Wszystkie kosmetyki, które są obecne w butiku, zostały przetestowane na mojej skórze i skórze członków mojej rodziny.